Hu va proppmätt jag blev

Hej hopp!

Mätt som tusan är jag. Precis ätit en sallad med lite för mycket pasta i.

Behövde inte lämna Emma idag, utan åkte till jobbet direkt. Hade ett möte direkt på morgonen, sen skulle jag på den där utredningen som jag skrev om härom dagen. I Hovsjö, herregud, där har jag inte varit på typ 20 år. Det gick bra.

Sen jag känt att jag inte är i balans i min kropp så har jag börjat dra ner på mina portioner, eftersom jag uppenbarligen inte gör av med all den energin jag tillför. Men nu efter diverse meck så tror jag att jag vet källan till min obalans och jag tror också att jag kommit i fas. Men då äter jag ju inte tillräckligt i stället. Det känner jag av eftersom jag är väldigt trött bla. Och att jag blir så här mätt, och jag gillar inte känslan av att vara mätt.
Jag tror dock att jag måste börja äta lite mer och kanske ta lite extra antioxidanter och järn ett tag.

Träningsvärken känns idag. Jag körde först biceps och sen lätta marklyft igår med många repetitioner. Kände att det var på gränsen till för lätt men ska sanningen fram så orkade jag inte byta stång och krångla med vikterna så jag körde curlen och försökte lassa på lite. Men det känns lite idag och det är skönt! Det gör ju sitt till att jag känner mig trött idag, det är jag medveten om men det är inte den typen av trötthet jag menade tidigare.

Nu ska jag gå en promenad med ett dokument snart, ska bara få undan lite småfix. Sen hoppas jag på att få gå hem i bra tid. Längtar efter värmen igen nu. Vill ha en sommar som kommer för att stanna ett tag...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0