Valborg

Hej på er kära vänner!
Hoppas ni fick en fin valborg igåg. Jag hade jätteroligt. Vi var i Södertälje hos en kille, de är alltid mycket musik inblandat när han har sina fester och så också igår. Ett helt rum med musikprylar där det alltid var folk som skapade musik. Härligt var det. Och det var länge sen jag skrattade så mycket, tack alla för att ni kostar på er att bjuda på er själva så!

Idag ska jag åka till Trosa och hämta barnen och åka och fika hos syster, ska bli roligt och se hur det ser ut där efter all renovering.
Annars är det uppsättning av lamellgardiner som står på schemat, och Williams rullgardin. Han har kvar sina gardiner från när han var liten, men rymdmotiv på. Och på något konstigt vis har han uttryckt att han skäms över sina gardiner när det kommer hem kompisar... förstår inte vad han menar :)

Nu är det kaffe och boken en stund, måste få passa på att vara lite barnledig, även fast tonåringarna ligger och sover fortfarande, men jag har iallafall inte dom små som ska pocka på ens uppmärksamhet.

Några bilder från gårdagen.



Den sista bilden är en bild på mig och Sara. Jag blev så paff när hon dök upp på denna fest, trodde inte att vi hade samma umgänge där alls men så hoppade hon fram som gubben i lådan och då blev jag jätteglad. Det var förövrigt henne jag skulle ta en lunch med häromdagen som inte blev av. Nu fick vi ses istället. Min goa söta Sara!

Vi hörs, ciao 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0