Vi har sommaren framför oss vänner!

Halloj,

Sitter uppe i Liljeholmen nu och har lite effektiviseringsdag. Sovmorgon fick jag också, så skönt så. Åkte hemifrån vid halvåtta tiden och var här redan kvart i nio. Det bara flöt på så gott som.

Fint väder är det och vi unnar oss lunch på en bra restaurang i närheten och kaffe i solen framför vattnet. Fridfullt. Vilken vardagslyx!

Ser fram emot sommaren och båtfärder i Trosa skärgård. Mamma och Hasse har köpt en spretans ny båt, jag ska köpa en fin flytis som jag kan sola i och sen är jag redo. Gu va underbart. Jag ska ge mig själv flera barnlediga dagar och åka ut och bara njuta, sitta och fila fötterna mot en solvarm klippa och äta kycklingsallad, fetaost och tzatsiki. Å min gud, kan knappt bärga mig! Det är riktig balsam för min själ.

Men nu först ska jag vara effektiv samt gå och äta och sitta i solen en stund. Sen ska jag hem till min man som antagligen har kommit hem redan.

See ya! Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0