dag 7

Jag har två syskon.
Min bror Anders, som är min helbror och två år yngre än mig.
Vi har som jag skrivit tidigare inte så mycket kontakt. Han har sina problem som jag inte orkar vara en del av och det kostar mer än det smakar att ha en tät relation med honom.
I allafall. Han bor kvar i Södertälje och är pappa till två helt bedårande söta barn. Felix och Ronja. Har inte träffat dom på länge nu, vilket är synd men det finns anledningar till det.
Han är snygg min bror. Ser ut som Persbrandt. Rolig med glimten i ögonen, charmar han alltid gamla tanter och hjälper dom som en sann gentleman över gatan eller upp på bussen.

Min syster Emmie. Hon är min halvsyster. Hon kom när jag var sjutton och jag hade redan flyttat hemifrån. Jag har aldrig bott med henne i familjen. Hon har en väldigt stark vilja och är ganska bortskämd :D Hon skulle platsa perfekt i det programmet som går nu på SVT. Nä, skämt å sido. Hon är duktig och framåt. Men som alla andra i hennes ålder så sliter hon inte ut sig med att försöka hitta ett arbete, och det skulle hon behöva, ett arbete alltså. Just nu bor hon hemma hos mamma och pappa igen. Tar hand om en kompis pit bull och dom två bor i källaren. Det verkar fungera bra, men jag är glad att jag inte bor där. Herregud!


Kommentarer
Postat av: Maria

Oh spännande lista.. tufft!!!

Du är bäst vännen, glöm inte det.

Stor kram

2010-11-24 @ 13:33:48
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-24 @ 14:39:46
URL: http://kulansplace.se/
Postat av: lovisa

allt bra?

2010-11-24 @ 15:03:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Annica

Hur många år är halvsystern? ;D

2010-11-24 @ 15:35:45
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Ida

haft en fin dag? :)

2010-11-24 @ 17:21:46
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0