dag 8

När vi var små och gick i grundskolan så hade vi små partyn. Dessa partyn var uteslutande kysspartyn. Det gällde att hångla alltså. Olika lekar hjälpte till att få fart på blyga deltagare.
Det fanns alltid några man inte ville kyssas med, medan vissa var väldigt populära kyssare. Konstigt nog var det lite tävling också, om vem som kunde kyssas längst! Det var inte mysigt någonstans men det var bara så. Man skulle sitta där, med Toysmak i munnen och vispa runt tungan i en annan människas mun, i flera minuter. Inte var det mycket känsla i dessa kyssar heller, det gick mest ut på att görat och görat länge.

Min första kyss var med Christian D. Vi var ihop ganska länge, eller vad man nu kan kalla det. Vi umgicks iallafall. I en av dessa lekar, hade han gömt sig i en garderob och jag styrde kosan dit. Vi stod där mittemot varann och visste vad som skulle hända. Rödrosiga av värmen i rummet, färsk tuggummismak i munnen (alltid lika viktigt att smaka tuggummi) och hjärtklappning. Där kysstes jag första gången med C´s armar runt min midja. Trevande, nervöst, stapplande och stelt. På preteens naiva sätt.


Kommentarer
Postat av: Elenor

Du fick mig att le denna kväll :-)

Kysspartyn, kan inte beskriva det bättre själv :-)så klockrent!

2010-11-25 @ 20:53:23

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0