Ledig dag idag!

Idag har jag varit ledig. Inget jobb s när som på att prata in ett tillfälligt svarsmeddelande på telefon och sen stänga av den.

Vaknade kl sju i morse av att stora motorer av olika slag lät som attan. Dom har dränerat grunderna på radhus längan nedanför oss och hela längan ser ut som ett slagfält. Ingen hänsyn till att vanliga människor kanske faktiskt har höstlov ;)


Jag och Emma gick ut och hälsade på hennes gamla dagis en sväng, sen gick vi till en lekpark i närheten. Det har varit så underbart väder och jag kunde ha varit ute längre men vi blev hungriga och gick hem till slut.





Phoebe har ont idag. Hon ligger och trycker under soffan. När hon är ute och går så hukar hon sig och jamar emellanåt. Hon mår inte bra. Vet inte vad jag ska göra. Fick recept på kapslar jag kunde ge henne, men jag kan inte ge henne det. Hon är inte en sån kisse. Det hade varit bättre med någon form av pasta man kunde ge, eller kanske en spray. Hoppas det går över snart för henne lilla hjärtat. Man känner sig maktlös när man inte kan hjälpa henne.

 

I övrigt ska jag röja lite här. Det kommer efter när man jobbar mycket. Jag måste handla också. Det finns typ inget hemma. Så nu sätter vi igång!

 

Ciao


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0