måndag= dans

God kväll mitt herrskap!

Nu sitter jag och äter middag. Panerad fisk med potatis och remulad. Har dansat i en timme och jag hade inte jättemycket energi, stundtals ville jag gå och kräkas. Jäklar vad han körde! Men det är skönt. Jag ska sätta mig och stretcha lite innan dusch.

I lördags var vi på spökfest i Nykvarn hos vänner. Vi hade jättetrevligt och det bjöds på mat, efterrätt, ostbricka och snacks. Vin och bubbel på det. Blev en lyckad kväll minsann. Vi var snygga alla och det var så roligt att titta på oss när vi stod och pratade vardag i utstyrsel :)





Det ska komma snö. Mycket snö. Jag har möte kl halv åtta i Södertälje i morgonbitti. Jag lämnar Emma tidigast halv sju. Mitt sista möte kommer sluta halv fem. Lång dag och långsam färd på motorvägen. För som mina svärföräldrar så moget säger "bättre att komma fram försent än att inte komma fram alls" och så är det ju. Kör nätt därute alla!

Johan och svärfar är nere i garaget och borrar upp lysrörsarmaturer. Låter i hela huset och Emma vill egentligen gå och sova. Men hon får vänta lite till.

Nu ska jag sätta mig med en vattenflaska och stretcha, innan jag kallnar.

Puss och kram alla!!!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0