soliga fredag!

Åååå god fredagsmorgon!

Vilken härlig dag. Jag har inte sovit så bra, men det har jag inte gjort på hela veckan av någon anledning. Men det gör inget. Jag är ganska pigg iaf. Men så fort den här veckan har gått. Semestern är ju redan slut. Men vi har haft det bra.

Gårdagens teater var kanon. Jag skrattade så tårarna rann. Jag hade William brevid mig och han satt och studsade emellanåt. Mycket roligt. Var på O´Learys innan och åt goda stooora burgare med en massa tillbehör. Så det var en lyckad kväll och vi var elva stycken sammanlagt. Skoj!

Idag tänkte jag faktiskt ta det ganska piano. Kanske går jag ner på stan en sväng och bara tittar runt lite. Ta en kaffe (eftersom jag inte hade något hemma) och tittar på folk. Kanske gör vi så att Phoebe får prova gå ut idag. Hade tänkt vänta till söndag men det är så fint väder och bygg gubbarna verkar ha ledigt idag :)

Nu dusch och komma igång!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0