Teater på dagens schema!

Hello, hoppas allt är bra.

Jag mår bra, lite ont i huvudet från bihåöorna men annars är det bara ok.

Igår var jag och Emma i Tälje och lunchade Sushi på dagen med en vän. Sen var det tänkt att jag skulle vara i Enköping på bilbesiktningen kl fyra. Johan  smsáde att han skulle hinna hem så han kunde åka. Det var skönt eftersom Emma inte hade så stor lust att åka mer. Bilen gick igenom :)
Jag köpte en svart peruk till på lördag också. Tänkte sminka mig blek i ansiktet med mörka ringar under ögonen, svarta naglar, svart långklänning och ngt svart över axlarna a´la Addams Family...


Idag ska jag, Stephanie och William träffa två kompisar till mig på O Leary´s. Dom har med sig sina barn i liknande ålder. Vi ska äta och gå på teater på Estrad. Pjäsen heter Chilla eller Tjalla och är för ungdomar och föräldrar till ungdomar. Sägs att den är rolig och att det är lite "på gränsen". Ska bli roligt!

Vi var vi inne i Eskilstuna tidigare och fixade foto till Stephanies förarbevis. Ett helt vanligt körkort som hon sen får fylla på med andra behörigheter vart eftersom. Just nu har hon för fyrhjuling, nästa blir för Bil antar jag. Om inte Traktor hinner före. Tanken var att vi skulle fixa det och ett Id-kort, men på polisstationen här i Strängnäs sa dom att det var ett helt vanligt körkort och att hon som vem som helst som har körkort kan använda det som Id handling. Det var ju skönt att vi fick veta det, annars hade jag fått slänga ut 400 kronor på något som inte behövdes.
I Tuna Park sen så köpte jag ett par Tights i latex material till Stephanie, som en del av hennes utstyrsel på lördag. Hon ska klä ut sig till Lady Gaga.


Tre par byxor, en top och tre par trosor till Emma fick också följa med hem. Hon behöver nu inga mer byxor men väl tröjor och topar. Lite längre såna. Tar lite i taget, blir så dyrt annars.

Vi tittade också efter ett pingisrack till William, han ska förstås ha ett 5 stjärningt Stiga. Finns inte någonstans. Så nu beställer vi på nätet. Konstigt utbud kan jag tycka och jag har varit lite överallt och kikat.

Ska lägga mig och vila en halvtimma, sen kaffe och lite pyssel innan vi drar!

Ha re gott, ciao! 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0