Lista

Blev lite inspirerad av en annan tjej som skrivit en lista med olika saker som hon skulle ta upp. Ett ämne för varje inlägg. Så jag tänkte att jag ska göra samma sak. Men min lista ser ut som följer:

dag 1: Presentera mig själv
dag 2: Min första kärlek
dag 3: Vad har jag på mig idag?
dag 4: Min familj
dag 5: Min bästa resa
dag 6: Vad åt jag i går?
dag 7: Mina syskon
dag 8: Min första kyss
dag 9: Ett tillfälle
dag 10: Mina föräldrar
dag 11: Något jag ångrar
dag 12: Något jag tycker mindre om med mig själv
dag 13: Gårdagen
dag 14: En sak som irriterar mig är...
dag 15: Något som gör mig lycklig är...
dag 16: Ett tillfälle till
dag 17: Mitt umgänge
dag 18: Jag saknar
dag 19: Mina ambitioner
dag 20: Skiva jag lyssnar på i bilen på väg till jobbet
dag 21: Vad finns omkring mig just nu?
dag 22: Planer
dag 23: favoritcitat
dag 24: Mina tankar om kärlek
dag 25: Idag
dag 26: Det gör mig besviken och ledsen
dag 27: Mitt finaste minne
dag 28: Min favoritdag
dag 29: Om jag inte jobbade med det jag gör idag skulle jag istället jobba med
dag 30: Ett sista tillfälle

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh vad fiffig lista =) Kopierar den jag med =)

Hoppas att allt är bra med er =)



Kram Ulrika

2010-11-16 @ 16:51:19
URL: http://ljuslyktanssken.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0