En slank han hit, å en slank han dit....

Söndag idag. Tivoli nere i centrum. Har jag lust? Nooooooooo. Men vad gör man inte?

Lilla Phoebe är här nu. Hon är jättesöt men o så rädd än så länge. Stackarn. Hon har varit i lilla tvrummet i två dagar nu och går emellan det och Stephanies rum. Kliver på Stephanies kompis som sover i soffan där och kryper ner under Stephanies täcke. Hon är rar hon. Det kommer att bli bra tror jag. Kasper tittade och nosade en snabbis, hoppade över buren och gick ut. Hur nonchig är inte han?


Igår var det marknad här i Strängnäs. Det kom yttligare en kompis till Stephanie som blev kvar. Tur att det finns utrymme. Idag ska hon åka med Malin hem och åker direkt till skolan från henne i morgon. Vilket fläng. Och William såg jag knappt röken av igår. Jag hade en del att diskutera med honom så jag fick ringa efter honom så vi fick prata, med sen drog han igen och sover över hos en kompis.

Johan jobbar idag. I Bro. Hoppas han kommer hem skapligt. Men det är ju som han säger, det blir bara en vanlig fem dagars vecka iallafall. Vi är ju lediga på fredag. Å, vad det ska bli skönt att få komma iväg!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0