Fredag kväll

Sitter och dicker vin, har tittat på Idol och pratat med William. Han satt mest och höll på med sin iphone dock.
Johan har suttit och tittat på film med Emma och Alfred (hennes kompis och vår granne), nere i tv rummet med duken. Efter filmvisningen la jag Emma och Johan gick ner till en annan granne och skulle ta ett par öl och babbla teknikprylar. Bra tycker jag. Jag önskar att han gör lite mer sånt. Inte bara för att jag tycker att det är lite skönt att vara ensam utan för att jag tror han behöver det.

Jag ska berätta vad min gubbe går för. Jag kom ut till bilen idag efter jobbet. Aningen sen men iallafall. Han ler emot mig när jag kommer och går. Jag öppnar dörren och ut strålar "fix you" och ett litet paket med en ros ovanpå ligger på mitt säte.
Han hade varit och fördrivit tid på stan och köpt en present till mig. Hur gulligt är inte det?
Öppnar på en gång och han har köpt Bingo Rimérs bok. Jag gillar honom skarpt och jag läser ju som bekant Katrin Zytomierskas blogg regelbundet. Där följer jag ju även Bingos liv. Han är inte ett dumhuvud den killen inte. Nej fyfan, han vet vad han pysslar med. Dessutom har han levt i glam och glamour och jag gillar ju att läsa om sånt. Sen kan Johan få låna efter mig och titta på bilderna ;)


Jag ska zappa lite på tv´n nu bara. Jag är galet trött och vill egentligen sova redan nu, men jag ska hålla ut en liten stund till tänkte jag. Och du, ska du lyssna på en låt idag så ska du lyssna på den här.

Ha en skön kväll söta ni, ciao! 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0