God lördag på er

Hallåååå där!

Jag har varit på kalas hos pantertanterna idag. Det är Johans mormors systrar. Ena fyllde år och vi var där och fick smörgåstårta och white lady tårta. Sen åkte vi hem och förberedde middagen. Färsbiffar med parmesan och bacon i. Emma gjorde sina med pepparkaksformar. Dom blev godare då :)

Men innan vi åt så åkte jag hem till svärmor med gubbe. Han är ju Naprapat och brukar ge den som behöver en massage eller Naprapatbehandling. Denna gång var det Stephanie som skulle ha en massage. Han har bord och så i ett speciellt rum så det är riktigt skönt. När hon var klar så var det tydligen min tur men jag tänkte att det är väl bara att köra när man blir tillfrågad.
Så en skön massage och tillrättande av ett stycke snett bäcken.

Kom hem och gjorde iordning middagen och efter den, på med Spotify och gjorde iordning en god kaffedrink. Den sitter jag och suger på nu. Ska ner i rummet, där dom nya möblerna nu är på plats och titta och lyssna på lite musik en stund.

Håll till godo!




Kommentarer
Postat av: Elenor

Jättefint :)

2010-10-31 @ 22:21:09

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0