Kropparna i trim, kropparna i trim, kropparna, kropparna, kropparna i trim!

William är nöjd idag. Han önskade sig pengar i första hand. Vi gav honom det och ett par Björn Borg fillingar plus två par andra. Jag hoppas att han får tag i sin iphone nu. Vi tittar och tittar.
Farmor var här dagen innan med presenter från "tanterna" och farfar kom senare i gårkväll, mormor med liga från Trosa på dagen. Jag har numer en ganska rik tretton åring.
Vi tog en promenad ner på stan igår och handlade lite. Det var så skönt i höstsolen och Emma gnällde inte en enda gång. Helt underbart.

När jag kom upp i morse så fanns det inte något kaffe. Nehepp, sätter väl på te istället. Har rostat två mackor och nu tänker jag kasta på mig träningskläderna och dra ner i gymmet.
Sen hoppas jag på att komma upp till söta Maria innan hon "poppar" så att säga. Hon ska alldels snart ha barn och jag vill hälsa på henne och ge henne en stor kram innan.

Nu dra jag och skaffar mig en ordentlig träningsvärk, ciao! 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0