Phoebsen..

Var inte på dansen idag. Gick och letade hela eftermiddagen. Vår lilla Phoebe går inte att hitta. Vi har pratat med folk som har hund och andra som bor i närheten så dom kan hjälpa till att hålla ögonen öppna. Får ringa till katthemmet imorgon och titta efter om någon satt ut lappar om upphittad kisse. Själv ska jag sätta upp också.
Så tråkigt och hon hann beröra mig så på så kort tid...

Fina fina lilla Phoebe..


Nu kan vi bara vänta och hoppas att hon hittar tillbaka till oss. Jag ska se till att hon inte kan smita ut mer. Inte utan att jag är ute jag med isåfall.

Nu känns allt bara så tungt igen. Telefonen går inte att lämna igen, vi blev blåsta på nätet på en massa pengar för andra gången och katten försvann efter två dagar. Nä men det går bra nu...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0