Snart är det jul igen

Godkväll söta ni!

Hoppas ni har det bra därute.
Jag har det perfekt, förutom huvudvärk, som en följd av för sen lunch idag. Jag var uppe i Liljeholmen idag på HK och hade möte som drog ut på tiden. Kom tillbaka till Stälje halv två först och åt på stående fot då. Sen var det förberedelser och nytt möte fram till halv fem.
Men det känns ändå ok faktiskt. Fick nog lite ny kraft idag av olika anledningar. Skönt.

Har suttit och tittat på minnesvideos för killen som gick bort i helgen. Det känns så fruktansvärt och onödigt. Men men, vad göra? Ta farväl och gå vidare. Prata mycket med sina barn och se till att man gör det man kan för att finnas för dom. Det är en tuff uppgift man har som förälder och livet kan ta väldigt oanade svängar.

Så, Sälen är inbokad nu. Det verkar som att vi ska fira jul däruppe. Passar mig alldeles ypperligt. Det kommer att bli jättemysigt. Vi kan äta julbord på julafton på nåt fint och mysigt ställe och Stephanie kommer att bli uppmärksammad på nåt speciellt sätt som vi får försöka tänka ut. Skönt att komma bort också och komma hem ett par dagar efter. Perfekt skulle jag säga!


Nu har jag två utbildningsdagar framför mig och jag kommer att bli kvar i Hammarby sjöstad en natt. Det är en bra utbildning och bra är väl det, annars föredrar jag att vara hemma och sova om jag kan. Men det är ganska skönt att komma härifrån också. Speciellt om man ska starta tidigt dagen efter, då är det ganska skönt att redan vara på plats. Jobba, det får jag göra en annan dag. Eller jag har ju hela helgen på mig ;) Fredagen är fullpackad i kalendern så där finns inte mycket utrymme.

Nu ska jag sätta mig och titta på tv, dricka te och äta en macka. Ha re gott alla! Ciao


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0