Bon après-midi

Hoppas ni mår bra!

Fasen, jag lyckas liksom packa ihop mina dagar saftigt känns det som. Jag kan tycka att min kalender ser någolunda bra ut och att jag kan tänka in lite fix och don tid, men det blir liksom inte så. Det bara smackar på. Tiden alltså. Känns helt overkligt när dagen plötsligt börjar närma sig slutet och man inte har hunnit med att skriva protokollet eller förbereda sig till mötet morgonen därpå...
Men en sak har jag lärt mig dock. Och det är att lägga in allt i kalendern. Precis allt. Till och med egen tid... Sen att man inte har tid att använda den är en annan sak. Då har man ju någonstans gjort ett aktivt val själv iallafall.

Helgen blir lugnare dock. Jag behöver införskaffa Tempurkudden till Hasse, sen är det lite middag hos mamma i Trosa på lördagen. Efter dansen. Plocka upp bror på vägen dit också.
Emma kommer ju inte att vara hemma, så jag förväntar mig lite egentid också. Något ska vi väl kunna ta och hitta på kan jag tycka. Vi får se.

Nu kör vi slutspurten för idag så jag kan få komma hem i normaltid. Johan har redan landat på hemmaplan hoppas jag, han sa att han trodde att han skulle hämta Emma redan vid 13 tiden...

Myskväll med lite rövin har väl ingen dött av vá?

Ha re gott nu alla, jag ska forsera eftermiddagen :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0