Dans på schemat igen!

Japp. Dagen blev precis så jobbig som jag räknat med :) Gick och la mig alldeles för sen, som följd av valvakan. Trött som ett päron i morse och flera timmars möte i telefon på det. Fancy!!

Så nu ska jag plocka ihop mig och röra mig hemåt. Dansen väntar. Som jag känner nu så vill jag inte gå ner men det brukar ge med sig. Jag vet ju att jag älskart när jag väl är där. Och denna gång är Johan hemma också, så han kan hämta Emma när hennes lektion slutar så slipper hon vara kvar. Hon kan dessutom få en möjlighet att få äta riktig mat. Och jag också om jag har tur.

Så, packa ihop, åka hem, ner och dansa, hem och lägga sig tidigt idag.


Lite stretching har väl ingen dött av?

Ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0