Hösten och därmed kylan är på ingående

Hej mitt på dagen!

Hur har ni det?
Här är det bara fint. Som jag sagt tidigare, jäktiga dagar. Men man ska inte klaga. Inte alls.

Idag började morgonen med ett besök av en gammal vän. Han kör lastbil och ibland har han körningar hit. Då brukar han passa på att svänga förbi på en kaffe innan vi måste fortsätta. Alltid lite trevligt att få byta några ord med honom. Vi känner inte varann alls i vuxen ålder så det är så roligt att se värderingar osv nu. Kan inte säga att han förändrats så mycket faktiskt. Inte till utseende och sätt. I övrigt är det en ganska stor förändring han gått igenom och det är bra!

Annars har dagen varit präglad av negativitet från olika håll. Det är inte så roligt och det har kommit till en gräns när jag fått nog för en och samma dag nu faktiskt. Hoppas att det känns bättre i morgon.

Ja happ hörrni. Det börjar bli höst. Det är nypigt på morgonen och kallt om fingrarna på kontoret. Nu har det dock varit ett par ganska sköna dagar men det till trots, kallt på morgonen.
Jag är ju en lite fryslort. Har alltid varit. Jag måste titta mig om efter handledsvärmare. I ull. Jag googlade lite på det och det finns ju faktiskt en hel del fina. Jag kan se mig själv överkonsumera handledsvärmare, benvärmare och vantar. Kanske mössa också. Om jag inte passade så illa i mössa så skulle jag nog det. Men nu passar jag inte i mössa så jag kommer inte att överkonsumera där...

Vädret är perfekt PW väder, så hoppas att jag har ork i kväll för en i bra takt. Skulle vara skönt att komma igång med det. Nu har jag ju baletten två gånger i veckan, vilket är jäkligt bra träning men jag vill träna styrka och mortion också. Som jag är van vid. Jag vet att jag kommer igen, jag är inte orolig denna gång. Alls faktiskt.

Nu är sista rycket för idag, men först, dessa var fina och jag tror att jag kommer att beställa båda eller bara fler av ena, vi får se.

 

Ha re så bra hörrni!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0