Höstens luft är som gjord för att hålla igång..

Precis varit och tagit en svettig PW med Stepahnie. Så skönt. Med ASOT (a state of trance) i öronen så håller man takten i shack, jag kan tycka att det är svårt att gå i riktigt rask takt annars. Så det är uteslutande ASOT när jag går.
I går var jag och tittade på Reebok dojjorna. Dom hade inga i min stl men jag provade ett par som var i 37. Så fina och så sköna. Jag kommer att välja ett par svarta med rosa ränder på. Ska antingen hålla mig och titta i London om dom finns där. Det finns en stor sportaffär vid Picadilly som har jättebra priser. Om jag inte kan hålla mig (vilket jag tror blir fallet eftersom jag känner mig själv) så köper jag dom här. Snart. Ska nog köpa mig två par nya Converse där ist, för när jag köpte mina vita så kostade dom inte mer än 300 kronor. Och då kan man ju köpa två par och ändå betala mindre än vad ett par kostar här. Det är väl en bra deal?

Nu känner jag att jag inte luktar hallonbåtar, så jag ska dra mig in i duschen.

Puss så länge!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0