Jag har blivit med skor..

Jag gick runt i Sthlm igår och försökte bilda mig en uppfattning om vad jag vill ha i skoväg. Jag vet att jag vill ha ett par stövlar i vinter, men jag ville ha ngon form av korta/ halvhöga stövlar nu. Och då visste jag inte om jag skulle satsa på klassiska jodphurs, om jag skulle dra på mig såna halvhöga stövlar i lite mc modell som alla går i nu, och som jag förövrigt köpte till Emma, eller om jag skulle köpa ett par curlingkängor.
Så, gick runt och blev ganska säker på vad jag vill ha. Något mitt emellan jodphurs och halvhöga stövlar. Hmmm, typiskt mig att få en idé i huvudet som jag inte vet om den finns i verkligheten :/
Gick in på en sida idag iaf och tittade runt lite, och nu tror jag banne mig att jag lyckats klicka hem ett par som känns som en blandning av dessa två par klassiska stilar, kommer från Vagabond. Så, hoppas jag blir nöjd med dom, så klickar jag hem ett par stövlar i slutet av oktober. Dom kommer från Friis & Co och är superfina!!

Först dessa Vagabond


Sen dessa från Friis..


Fina va?

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0