Jag ser ljuset.....

Mår lite bättre för tillfället. Jobbade hemifrån på förmiddagen och åkte in till 12 och mötte upp min chef. Vi lunchade och pratade ihop oss lite inför...
Vaknade och kände mig överkörd och det är pinsamt när kunder ringer när man låter som en kråka i luren. Var tvungen att ändra mitt hälsningsmeddelande på svararen efter en liten kommentar av min kollega. Får ändra den igen när jag blivit frisk.

Så mötena rullar på. Var tvungen att skjuta på ett kl 8 i morgonbitti för att lämna plats för ett annat... Tar det första på fredag morgon och blir tvungen att springa till nästa. En "heldag" budget kl 9-16 en fredag. Halvkul. Jag som tänkte ta det lugnt på morgonen denna vecka men det verkar kört resten av veckan. Måste ta emot en kille i morgon eftermiddag som jag egentligen inte vill prata med. Han har fel och kommer inte att få mina sympatier. Det är lika bra att ge honom det direkt när han kommer så han slipper spilla min tid i onödan. Det låter grymt eller kallt men han har fel...

Nu ska jag snart gå och se till att Emma kommer i duschen. Ska ringa min stora älskling i skolan och kramas lite med Wille. Jag är så lyckligt lottad som har så många älsklingar omkring mig :) Men jag är samtidigt lättad över att jag har småbarnstiden bakom mig. Har sagt det förr och jag säger det igen. Är inte särskillt förtjust i barn men mina egna är kanon. Mina barn, andras ungar.

Ska ni lyssna på en låt idag så lyssna på denna. För att det är så mycket sommar, Mose backe, Rosévin och saltvindar över den, och sommaren är slut nu :(

That´s it for now, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0