Man blir ödmjuk ta mig fan...

Hej och goddag på er!

Hoppas ni har det bra. Jag mår lite bättre idag än igår. Var så sjukt trött att jag mådde dåligt. Jag går och fryser hela tiden och det gör inte saken bättre, jag blir så trött av att frysa.
Gick iaf ner till dansen igår. Så skönt att ta i och svettas lite. Oslagbart! När jag kom hem så la jag mig relativt tidigt och sov ändå ganska bra. Tog sovmorgon i morse tillsammans med Johan, Emma och William. Lämnade dom i skolan och ramlade väl in här vid nio rycket. Kommer att vara kvar på jobbet en stund ikväll dock, men det gör inget.

I morse när jag åkte till jobbet så gjorde jag som jag brukar. Sitter och formulerar samtal, går tillbaka i tidigare samtal, vad har man sagt, vad hade man kunnat säga annorlunda, hur ska man nå fram på ett bättre sätt, gör jag rätt osv. Allt det medan jag lyssnar på radion eller en skiva. Just nu en talbok "Tårtgeneralen".
Plötsligt slänger jag ett öga i sidospegeln och ser en så jäkla snygg Audi komma glidandes. Jag har alltid varit svag för Audi men denna är något i hästväg snygg och blir jag rik någon gång i livet så köper jag en sån utan att blinka.


*suck*

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0