Natt i sjöstan...

Godkväll kära vänner!

Ligger på ett hotellrum i sjöstaden och myser just nu. Är på en utbildning här i två dagar så det är en hotell natt. Det är skönt men samtidigt lite vemodigt när man får ett mms på Emma som ligger och toksover i min säng (när katten är borta...). Jag vänjer mig inte.
Vi har ätit en god middag här på kvällskvisten och ska upp tidigt i morgonbitti. Ganska skönt avbrott på vardagen.

Ligger och tittar på nyheterna och tittade upp som snabbast på tv´n. En hundradels sekund såg jag att SD behövde ha eskort när man gjorde entré i riksdagen. Och bara en flyktig liten sekund ser jag en vän till mig som jobbar med polisen nationellt. Har tappat kontakten med honom och det känns trist. Vet att han sökte min kontakt för ett tag sen men sen har jag inte hört något. Mail och telfonnummer verkar avslutade. Det är väl känsligt när man jobbar som han gör, men det känns trist. Vi hade väldigt bra kontakt och har haft till och från sen vi var små...

Nu ska jag sova vänner, hoppas jag kan det. Mitt fönster är formligen i södra länken...

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0