Så söta...

Ni som funderar på att skaffa utekatt... sluta med det. Det är hemska lustmördare som bara plågar och mördar för skojs skull. Man ska inte ha katt om man inte har bondgård :/

Denna lilla söta ekorrbebis är ensam kvar av tre (vad jag vet) st. Dom hade valt att bygga sig ett bo bakom våra dynor på uteplatsen. Dom sprang omkring och var söta. Igår såg barnen att han hade ihjäl en, nr två vet jag inte var den är. Idag när jag satt och jobbade såg jag att han låg och lurpassade vid dynorna. Tänkte att det var en injagad mus, kunde ju aldrig föreställa mig att ekorrarna bodde där, när vi har en stor skog bakom huset. Är det inte bara jättesöt? Precis så söt som man föreställer sig i sina fantasier är den. Stephanie, Manne och William tog hela "bo paketet" och gick upp i skogen till ett lummigt område här bakom och la den där ist. Hoppas nu bara att dom hittar varann, om det finns fler kvar. Här kunde den ju inte bli kvar.


Ja ja. Nu har jag jobbat en stund. Tog ett tag att komma igång. Grannen ringde tidigare när jag skulle börja och sa att det fanns nybakad sockerkaka och kaffe. Så jag gick ner dig och blev väl där lite längre än tänkt. Men gott var det. Sånt gillas!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0