Tgif...

Herregud vilken dag det har varit. Jag satt på möten som avlöste varann fram till tolv. Då skulle jag prata en stund på en av mina driftchefers arbetsplatsträff. Jag höll på att svimma när jag insåg att jag inte kommer att hinna äta lunch ens. Så en annan av mina söta driftchefer erbjöd sig att dela sin matlåda med mig. Hon sprang ut medan jag satt och pratade med min egna chef. Fick in mat och kastade i mig det medan information avhandlades och utbyttes. Nästan med mat i mun sprang jag ner i korridoren och höll i min lilla stund. Efter det fick jag för första gången sätta mig och ta rast. 
Nu måste jag ta en Losec. 

Jag har ställt in en vinflaska i kylen. Ska dricka ett stort glas vin. I mina finaste glas. Tända ljus och verkligen koppla av. Tror att det finns risk för att Idol kommer på. Jag måste koppla ner nu. Spänd i varenda muskel ta mig tusan.

I morgon ska jag följa med Stephanie och pierca sig. Hon är nervös och jag vill egentligen inte följa med. Jag är så nålrädd, men men. Jag är mamma och en trygghet, så jag gört väl :/
Sen ska vi köpa lite saker till Ellen i USA. Hennes lilla låda kom fram i början av veckan. Hon hade fyllt den med godis från USA och lite annat smått och gott. Vi får se vad vi hittar att stoppa ner. Ca en vecka tar det för paketet att nå Nebraska... Roligt.

I övrigt i morgon så ska jag på Berget. Jag ska köra så det blir inte värre än att det blir sent. För på söndagen är det övningskörning med Stephnie som gäller och hon är taggad till tusen!
Men Berget då. Vad kan man förvänta sig? En massa människor från jobbet som ska prata på fyllan, dansa lite och träffa gamla vänner. Kul som attan. Det var länge sen jag var på krogen.

Tidningen idag, min William. Så söt!
 

Slutligen vill jag bara visa en bild av William och Kasper som sover. Så hr trivs han som bäst. Kasper alltså.


Sen vill jag bara visa hur Kasper tycker att man ska ta livet. Han kan det här våran kisse, lägg märke till hans söta krulliga mage...


Så, nu har rövinet stått inne en timme i kylen, nu ska det luftas, eller dekanteras som det heter på finare svenska. Ha en skön fredag ungdommar!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0