Godmorgon regniga lördag

Idag fyller min "pappa" år. Middag i Trosa därmed. Dans innan och det ser jag fram emot jättemycket. Tempuren inköpt och bror ska hämtas upp på vägen dit. Det var ett tag sen jag träffade honom.

Igårkväll tittade vi på "Law abiding citizen". Grymt bra film. Jag hade av någon anledning ganska låga förväntningar men den överträffade dom rejält. Uttänkt och bra!
Johan har köpt en ny (skitdyr) förstärkare, en projektor och en duk. Så nu kan vi se på Bio hemma. Vi har sakerna i lilla tv-rummet, duken är på 92 tum, projektorn är tyst och ljudet av förstärkaren är underbart. Dyrt nöje men det är det värt. Han sålde sin Golf och köpte lite hembio prylar ist, tänk, han har sålt en bil och köpt teknik för samma pengar, tjugosex tusen kronor! Tummen upp för det (fast jag ville ha en Tempursäng, men det var bara jag de, och det var hans bil och därmed pengar)!

Nu ska jag ställa mig i en varm dusch, fryser som attan. Tvätta håret osv är ingen idé, det gör jag efter dansen. Sen ska jag läsa lite och njuta av att jag kan göra nästan vad jag vill. Trist att det regnar, annars hade jag velat ta en fin höstpromenad, men det får bli i morgon ;)

Ha en trevlig dag på er söta!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0