Jag har blivit med soffa...

Hej,

Hur har er helg varit?
Jag har gjort av med en massa pengar, så jag har haft en bra helg ;)
Tog en rejäl sovmorgon på söndagen och sen åkte vi in till Mio. Vi var på jakt efter en soffa till lilla tv-rummet. Och ett bord.
Direkt när vi kom in i butiken så stod det en soffa innanför dörren. Precis nyinkommen och jättefin!

Den är jättehög i ryggen och liksom omsluten. Framför den ska vi ha detta bord.


Lite spejsigt så där. Det blir perfekt tror jag. Soffan tar mellan 6-8 veckor att komma, typiskt!

Anyway, vi var hos Jeanette Nilsson som fotat Stephanie och tittade på bilderna, fikade lite och det är alltid trevligt sällis där. Stephanie blev nöjd med resultatet och skiva kommer om några dagar. Jeanette är ett geni med kameran, dessutom är hon jätte sympatisk och mycket söt. Gå till henne om ni vill ha fina bilder på er själva eller någon annan.

Nä, det här duger inte längre, jag måste sätta igång!

Ciao!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0