Äntligen, nu har du har en hel värld att upptäcka!

Har varit på Stockholms mässan idag. Det var FM mässa och Cleaning mässa. Kul avbrott i den allt tuffare vardagen, men samtidigt med en stark känsla av lånad tid. Lånad från allt annat som egentligen skulle varit gjort igår... Det är mycket på jobbet nu. Känns pressat och forserat många gånger. Och hela tiden ligger budgetarbetet som en blöt handduk över en.
Nu låter jag negativ. Och det kanske jag är till en liten del, men det går över. Jag gillar mitt jobb, det gör jag.

Igår när jag var ute och gick min PW, så fick jag ett sms från Stephanie. Hon skrev att det fanns tabletter som hon kunde äta så hon kunde äta mjöl. Det är ju sensationellt för henne. Tänk, att få kunna sätta tänderna i en fet pizza för första gången i livet. Hur underbart skulle inte det vara? Detta måste provas, helt klart. Inte som ett sätt att leva, för det är för dyrt, men någongång ibland, kanske till helgen. Eller om det är en bjudning eller någon annan tillställning.
Jag blir glad för hennes skull. Konstigt bara att det inte funnits längre. Eller det kanske det har. Får titta efter det i Hälsokost nu till helgen.


Nu ska jag lägga Emma, skära upp en melon och sätta mig och titta på Idol. Så trött och seg att jag bara vill ligga i fosterställning hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Elenor

Hoppas det fungerar!

2010-09-17 @ 16:55:58

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0