Isbjörnarna och jag!

God morgon vänner!

På mitt kontor trängs isbjörnar snödrivor, istappar och jag. Mina fingrar är stela och kalla. Det liksom känns som att det är minusgrader. Lycka är när man måste kopiera eller skriva ut papper som man får krama ett par sekunder.
Kaffemaskinen har gott varm iaf :)

Mitt första möte jag hade blev inställt på morgonen, så vi dyker på fortsättningen från gårdagens möte. Vi hann en femtedel igår :) I dag får vi rappa på lite. Det är på lånad tid vi sitter idag. Jag har egentligen en del annat att göra. Eller det har vi alla vet jag så låt det gå undan lite.

Igår klääde jag på den andra soffan sina nya rena kläder. Va irriterad jag blir när jag tänker på det. Jag har alltid trott att man inte kan tvätta dom i maskin. Det står dry clean only på dom. Så jag har en gång skickat in ena soffan på kemtvätt. sju hundra spänn kostade det! Det är ju för fan hutlöst!
Men av en slump när vi satt och tittade på soffor på nätet för ett tag sen, så var det en som sålde en likadan soffa som vi hade. Hon skrev att det var tvättbart i maskin. Jag tänkte att jag tar bort ena lilla kuddfodralet och testar. Nu har jag tvättat två hela soffor utan problem. Varför skriver man då "dry clean only" när det uppenbarligen går att tvätta blött också. Störande. (Detta är inte min men jag har två likadana)


Igårkväll fick jag en metallisk huvudvärk på kvällen. Mådde dåligt och kände mig seg. Var ändå tvungen att jobba lite på kvällskvisten. Idag känns det bättre och jag är nöjd med att jag ändå gjorde det jag gjorde igår.

Nu ska jag förbereda möte. Yippiiiiii!!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0