Det ska vi bli bättre på!

Japp, sitter här efter en skön och välförtjänt sovmorgon. Gårdagen var perferkt. Vi firade sex årig bröllopsdag och fick Emma ledigt. Dom andra var kvar hemma.
Vi tog vårt pick och pack och åkte till Sthlm och var där en heldag. Skönt att bara få gå runt vi två. Inga barn som pockar på ens uppmärksamhet. Det var sjukt mycket folk men det gjorde inget.
Vi satt och tog en fika inne på PUB, jag satt och sneglade ner på G-STAR butiken, tycker dom har så mycket fina kläder. Så, vi drack och åt upp och gick dit. Man behöver sällan vara orolig för att man kommer ut tomhänt. Men denna gång inte med vad jag trodde att jag skulle köpa. Jag hittade nämligen ett par skitfina stilrena blåa jeans som jag ville köpa. Tyvärr var det ett par som var precis nyinkomna och stl 25 (som jag tydligen skulle ha, för att dom var så stretchiga) var slut, kommer in mer på fredag. Så jag får väl åka upp på fredag då. I allafall så tittade jag på en fin mössa men tog den inte. Johan stod i kön och hade hittat kallingar och jag gick förbi underklädes stället och greppade ett 3-pack med trosor. Samma modell som BB´s boxer. Ser sköna ut.
Kvällen avslutade med Inception vid Hötorget. Bra och snygg film. Vi hade parkerat i Lljeholmen så vi tog tunnelbanan dit och åkte hem sen. En stor Baileys med is och sen kudden.
Fler såna dagar behövs och förr var vi ganska bra på att ta oss såna ego dagar, det rinner iväg för oss nu av någon anledning, det är synd och vi får väl skärpa oss på den...

Idag har vi lite "måste göra" grejjor. Vi ska bla åka till skroten, klippa gräset, åka och handla, hämta Emma, köpa en present till Hasse. Sen måste jag jobba också. Det går bra om vi delar upp allt. Jag klipper gräset, åker till Bernhardssons och köper Hasses Tempur kudde, Följer med och handlar och jobbar så klart. Tomas får komma och lämna Emma och Johan får dra till skroten.

När vi kom hem igårkväll så berättade Stephanie att Kasper hade haft en mördarorgie här. Han hade dödat en fågel och ätit upp den. Sen hade han lustmördat en av dom söta ekorrbebisarna som är vid vårat hus. Den låg tyvärr och plågades utanför oss så Manne och Stephanie var tvungen att döda den. Dom var klart tagna när vi kom hem och dom berättade. Jäkla kattskrälle. Nu är jag övertygad om att jag inte vill ha en katt till, skönt att det förde med sig något bra.

Nu ska jag sätta igång och jobba, ciao!


Mina, fast jag köpte svarta.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0