Skogens guld

Tjena hej på er!

Idag kom mina skor. Så skönt när bilder gör varan rättvis. Dom såg precis ut som på bilderna och var jättesköna! Rekomenderas varmt!

Igår kom min underbara svärfar


till mig på kvällen och hade plockat en hel påse full med


Hur underbart är inte det? Jag älskar hösten och svamp, men jag gillar inte att gå i skogen så mycket. Det är för mycket myror och man måste dela med sig av sig själv till en miljard myggor. För mig är inte det avkopplande. Men det tycker min svärfar, han plockar mer svamp än han orkar rensa, och det är här det fina i kråksången kommer in. Då kommer han nämligen till mig och lassar av ett par gånger i veckan. Det gör ju inget. Så igår kväll så unnade jag och William oss en varsin


till Idol. Perfekt!

Känner mig ganska trött, går inte ner och tränar idag trots allt, näsan rinner hela tiden och jag hostar som en galning. Ont i benen har jag dessutom sen dansen. Tur är väl det kanske, det är skönt att känna att man gjort något.

I helgen kommer Stephanie hem igen. Hon har med sig sin söta vän Malin som blir kvar hela helgen. I stället åker Emma med svärfar till Jacobsberg och blir borta till söndagen. 
På lördag ska jag dansa igen och åka till Trosa. Hasse fyller och det vankas middag där.

Här är en bild på mig och Manne (Stephanies kille). Stephanie ville leka fotograf och låg i alla möjligt positioner och sa åt oss vad vi skulle göra (medan jag försökte jobba). Jag skulle se arg ut och Manne skulle se rädd ut. Vi misslyckades.


Puss o kram alla söta! 


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0