Xperian och jag börjar hitta varann..

Vilken härlig dag det varit idag. Solsken!

Igår var jag på Berget i Södertälje. Kom hem kl 03 i natt. Jag tog bilen och det var skönt när jag väl vaknade i morse. Gick upp vid tio i morse och bara mös på morgonen. Sen var det dags för Stephanies premiär övningskörningsomgång. Det gick bra och vi skrattade en hel del Hon bjuder verkligen på sig själv den tjejen!
I övrigt har dagen bara flytit på i lagom takt. Vi har varit lite här och lite där. Lagat mat och tagit en PW.
Jag har försökt förstå mig på min nya Xperia, börjar hajja grejjen nu och det börjar kännas ok.


Nu sitter jag och äter lördagsgodis. Aktuellt börjar snart och sen går jag och lägger mig.

See ya!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0