paketöppning på hög nivå!

godmorgon denna vackra lördag.

hoppas du fick sova ut idag. det gjorde jag. emma kom upp och väckte johan kl sju. då hade jag lagt en kudde över huvudet för att fåglarna väsnades så förbenat innan, så jag vaknade inte. bra taktik :)

igår fyllde min minsta sju år. gud va tiden går undan. tänk, det var sju år sen! jag kan knappt tänka mig det.
men så är det nu och det var en del som kom förbi redan igår. farfar med eva kom för dom skulle vara lite upptagna i dag. farmor och hennes syster kom också. farmors syster heter mari och har en egen hästshop i spånga där dom bor. så hon ville ge emma saker redan igår eftersom emma rider idag innan alla kommer. så hon fick ridstrumpor, ridvantar, en suuuuperfin ridhjälm, chaps, ridbyxor mm mm. topputrustad med andra ord.

utöver alla hästsaker så fick hon massor med fina kläder, pysselsaker, en egen kamera, cykel, cykelhjälm, cykellås, en hello kitty parfym, smycken mm mm.
det går ingen nöd på den lilla damen inte. och ett nytt lass med folk kommer idag. nya paket att öppna.

annars blir det väl ganska mysigt i helgen. hoppas på sol och fint väder. vill städa på tomten lite, det behövs. hallgolvet här hemma ska börja gjutas i veckan, så det får se ut som det gör ett par dagar till...

ha det så skönt denna underbara lördag!

kram påre..

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0