söndag kväll

godkväll!

vilken helg. den har formligen flygit iväg. igår var johan och jobbade. emma skippade dansen då hon är så himla hostig, men ridningen var ok. städade lite sen var det kväll.

idag for jag och emma och hälsade på stephanie som jobbade på skolan denna helg. hon hade sparat badet av agamerna till vi kom. det blev emma glad för så klart.
vi tittade på alla söta djur och övningskörde en vända. sen bar det av hem igen, emma skulle på kalas.
medan hon var där gick jag en pw. 9,70 km på 1,13 timmar. ganska bra och det känns fint i kropp och själ.

sen begravningen var i torsdags så har jag fått kontakt med massor av kusiner och fastrar och farbröder igen. det är jag så glad över och jag skulle gärna vilja dra ihop en träff i sommar. förr träffades vi alltid i nora. kanske kan vi göra det i år. det skulle vara så roligt att se allas familjer och sitta och prata gamla minnen. jag har lärt mig efter alla som gått bort på pappas sida att man måste vara rädd om familjen. det är bara tre syskon kvar av sju.
men jag har en stadig skara kusiner. herregud. jag har inte riktig koll på alla och jag skulle nog behöva hjälp att reda ut allt där. men det kommer.

nu ska jag sätta mig och förbereda en powerpoint presentation till morgondagens möte. jobb, jobb. ingen vila ingen ro ;)



ha det nu så himla bra så hörs vi snart igen. puss och kram!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0