ensammiddag..

kom hem till ett tomt hus idag. hur lyxigt kändes inte det?
satte mig direkt och kollade aktierna (efter att jag fått ett sms av j idag att dom var jättelåga och att jag skulle passa på att kasta in dom pengar jag hade där om jag hann). ordern hade gått igenom och nu är pengarna aktier ist. lustigt det där, men jag orkar inte ens tänka på´t.

just nu kokar jag makaroner och korv till alla. det är ju ingen hemma så jag gjorde min egen middag idag som jag sitter och äter nu. ska hämta emma hos en kompis halv sju.

vad äter jag då efter en stillasittande dag på jobbet med heldagsmöte? parmaskinka och mozzarella med lite pesto på. så.


ikväll blir det en kopp te, dinkelknäcke med ungersk picksalami och ett avsnitt dexter :)

ha en fin kväll fina du!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0