kontemplation

hej fina du!
äntligen är fredagen här. jag ska passa på att njuta denna helg. hälsa på stephanie, umgås med min man och mina andra två älsklingar. klappa katterna och vara för mig själv en stund.
jag behöver tid för kontemplation. jag har en del jobbigt framför mig och jag behöver få empatin på rätt plats så jag hanterar det på bästa sätt. jag ska promenera för mig själv i helgen. bästa sättet! ser framför mig hög höstluft, lite kyligt, äppeldoft från trädgårdarna och fina färger..... där är vi inte riktigt, men det kan bli mysigt ändå :)

 

fick ett samtal igår, som först var ett samtal med skadeglädje och skratt. tyvärr gav det samtalet mig en del att tänka på och det är ju just det jag inte vill. jag vill inte lägga ner energin. jag måste ta ett beslut, jag ska försöka göra det i helgen också.

nu ska jag göra lite frulle, sätta mig i pärlan och styra mot jobbet. där väntar min chefs chef på mig. jag ska försvara mina siffror :/

ha en fin dag söta du, tänk på att du gör någon lycklig bara genom att finnas till och vara just du!

kärlek


Kommentarer
Postat av: Helen

Men vad filosofisk du är :)

När ska du våga dig hit då jag LOVAR du blir inte uppäten ;D

2011-08-12 @ 19:02:33
URL: http://www.canilvargtassen.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0