längtan..

får vänta med tatueringen. mika hade inte tid. måndag får jag vänta till. det är ok. jag har väntat i snart arton år, jag kan vänta ett par dagar till :)

annars? jo vars... asmycket på jobbet. allt har prio 1 och ska göras för tre veckor sen. jobbiga samtal varvas med ännu flera jobbiga samtal, budgetsiffror, lunchmöten och estimater... 
familjen har semester fortfarande och jag kan inte riktigt koppla av hemma då. det är fullt ös med alla barn som springer, johan som har filmkompis och kollar film mm. ska jag ändå jobba så kan alla andra lika gärna också jobba och vardagen vara som vanligt. det är så kämpigt annars. men snart är det fredag och på lördag ska vi fara till stephanie igen och fixa lite.

nästa fredag är det veronica maggio på cirkus och jag och johan är också där. dagen efter ska jag och ett större gäng brudar vara på slandön och härja mellan lördag och söndag. det ser jag fram emot som attan. det var länge sen jag gjorde något för mig själv.

sen har jag en jättestark längtan utomlands och värmen. jag vill åka till kroatien igen....... jag vill känna doften, dricka vinet, äta oliverna, blicka ut över kristallklart vatten, känna saltsmaken i luften, höra ljudet av syrsorna, vara ledig. jag vill ha lite till av sommaren. jag vill inte släppa taget om sommaren ännu. jag är inte klar. jag har inte fått tillräckligt.


sköt om dig söta du!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0