lugnet före stormen..

hej min vän!
hoppas du har det bra i sensommarvärmen. det är några underbara eftermiddagar vi har och har haft.

min tatuering börjar läka nu men jag tror jag fått en liten infektion på ett litet ställe. det ger sig säkert. i övrigt ser det bra ut. kanske kommer han att få fylla på med mer färg, för jag tycker att den gamla kom fram något nu när den börjar läka. men jag har ju tid på mig liksom :)

johan är på föräldrarmöte, william är och gör läxa hos en kompis och emma är hos elsa. jag är alldeles allena. en stund bara antar jag. tror emma är på ingång.

idag tömde jag ur det sista ur poolen. nu ska jag bara skura ur den så är den redo att vinterförvaras. känns så sorgligt att tänka att sommaren verkligen är slut redan. men så är det. sen kanske det blir en varm höst och det är ju fullkomligt underbart. det är så underbart så man nästan tappar andan.
men det är inte samma som sommaren ändå.

sitter pch dricker en kopp kaffe i tystnaden. snart kommer alla hem igen och då är det slut på friden :)

ha det så bra fina du.

veeeem gömmer sig i emmas dockskåp???


tokdexter så klart :)


färdig för vinterförvaring


en kopp nymalet kaffe för mig själv i tystnaden är värt mycket

kärlek!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0