vardagen är äntligen här (läses med ironi)

nu är jag tillbaka på jobbet och det känns onekligen som att vår lilla västkustresa var behövd.
vädret vad kanon och hela veckan kändes lite utomlands. perfekt!

men nu är vi tillbaka och vardagen har dragit igång, åtminstånde för mig som jobbar.
stephanie flyttade ut igår till sin studentlya, william flyttade ner till stephanies gamla rum, papper på nya bilen skrevs och tid för tatuering ficks... herregud, det är en del ajg inte tagit upp här känner jag. jag ska specificera mig vid tillfälle, nu ska jag springa ut i kräkregnet och möta upp lena för en eftermiddagsfika och lite skvaller. aaaaah, härliga vardag!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0