Från soffan

Jag har varit och shoppat. Igår var vi i tuna. Vi handlade lite julklappar och blommor. Jag vill göra planteringar, mest för att ha något att göra liksom. Jag ska kolla om det finns grejor hemma så jag kan göra knäck också. Jag måste ta det lugnt.

Tror såret börjar läka nu, det drar och svider samtidigt som det kliar. Idag skickar jag Johan för att köpa nytt bandage. Gärna rosa :), måste ju glamma lite när man ändå är krympling.


Jaha, jag sitter ju och glor på tv. Gör just inte mycket. Har en jäkla hosta uppepå allt annat. Inte rättvist.
Jag och Johan är mer eller mindre barnlediga i helgen. Emma åker till farfar och Eva. Dom ska till Globen och titta på julkonsert. Vi vill hitta på något men jag mår inge bra. Bio vill jag se, jag vill se Drive (?).

Igår kom Lena med fina blommor och en fin tidning, sen kom svärfar med en massa choklad. Perfekt kombi. Hade jag inte varit förkyld så hade jag dock varit nere i gymet nu, men jag svullnar å mig ist. Sen har jag en annan grej jag skulle behöva ta tag i, men det kommer det kommer!

Om jag ska ta och återvända till tv nu då ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0