Jag kan se ljuset..

Idag var jag och tog bort stygnen. Hade lite hoppats på att få börja öva på att gå lite på foten nu, men det får jag inte. Min tå har varit avsågad och nu ihopskruvad, och efter snart tre veckor så bör benen ha börjat läka ihop igen så smått, det innebär att om jag börjar gå på foten nu, så riskerar tån att gå av igen. Eeeeeh, hur låter det?
Jag har liksom inte fått någon egentlig info om vad dom är gjort, så jag visste inte att han hade sågat av tåbenet, trodde bara han sågat av knölen och att skruven var där för att fixera..
Jag har mycket bra att säga om mottagningen där jag gjorde operationen, men informationen till mig är tyvärr inte en av dom..

Idag ska jag jobba lite och göra köttbullarna till julen. Emma blev hämtad av farfar igår så hon är där. William segar och jag fryser. Som vanligt.
Jag ska äta något lätt och dra ner i gymmet en sväng. Skönt!

Ha det gott så hörs vi snart igen.

Kram på dig!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0