Min stora dotter

igår fyllde min älskade dotter myndig. Det ända hon önskade sig till jul och födelsedagspresent var en intensivkurs. Ödmjukt va ;), så jag köpte med mig lite av sånt som inte är så enkelt att få ihop när man är student. Typ sköljmedel, doftljus, hårinpackning, hårfärg mm. Så tog jag med mig saxen och klippte henne så hon kunde färga sitt hår idag. Stephanie har så jädra mycket hår, så hon behöver ju två förpackningar med färg.
Vi var i allafall där och grattade henne, jag Anders, mamma och Hasse. Oliver var redan där och han skulle ta med henne på restaurang på kvällen och kanske en bio.


Tänk att jag har en myndig dotter som snart har körkort!

Ta hand om dig och ha en härlig tid i mellandagarna!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0