å sussie hon e tlött... tlöööööött

hej fina du!
så himla trött idag. vet inte vad det är för fel. kändes som om jag inte sovit många timmar alls i morse när jag vaknade. emma är fortfarande lite så där på nätterna. kommer in och vill att man ska följa med tillbaka. man vaknar, går upp, säger godnatt och går tillbaka. det hela tar en minut kanske men ofta får jag lite svårt att somna om sen.

har varit en ganska bra dag idag på jobbet. fick massa bra saker gjorda. känns bra med omorganisationen trots allt. även om man faktiskt blir lite snurrig av att bli inkastad i en ny grupp med allt vad det innebär. jag är så rädd att missa faktureringar och sånt som direkt är kopplat till intäkter. men jag tror att jag har ganska bra kläm på det.

i morgon är det liljeholmen hela dagen. utbildningen heter "chefens samtal". jag har gått på åtskilliga såna här utbildningar och jag tycker varje gång att det är lite bortkastad tid. ok, en del info och hur människan fungerar och hur vissa reaktioner kan hanteras osv är bra, men när det kommer till rollspel och sånt så tycker jag ofta att det blir waste of time. man kan inte låtsas sig till en skarp situation. alltså när man väl sitter där på riktigt så blir ju inte stämningen eller situationen samma som när man låtsas på en utbildning.

har precis ätit middag. jag åt spenatsoppa med korv och ägg. jag ska snart ner i gymet. vill dricka upp min goda färskmalda kopp kaffe först :)
igår när jag var på dansen så kände jag av mig rygg så illa att jag måste ta tag i min styrketräning mer. så jag ska köra igång med rygg och mage igen. jag klarar inte av att finnas till annars. jäkla graviditeter och förlossningar. jag är helt sabbad i ryggen. men jag ska köra mer styrka och gå mer nu. och dansa förstås.

gå nu och ha en skön kväll så hörs vi, kanske ses vi också. ingen vet!

ciao


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0