bildkavalkad



när jag kom hem fick jag en handvarm vit sten med texten "i love you" på från emma. hon hade legat och väntat med stenen i handen jättelänge på mig. va söt hon är.
jag åkte och hämtade stephanie från hennes första apu dag. hon gör den hos veterinären på tosterön.
vi åt mat alla, med tända ljus, jag hade köpt marängswiss som vi mumsade upp efter middagen. emma la sig i sitt årliga bad, william gick ner på aikidon, stephanie drog till m och jag ska lägga emma och dra ner i gymet.
när alla är klara med sina bestyr ska jag och johan lägga oss och börja kolla på en film och mysa lite. (shit va stressigt man läser det här märker jag när jag kontrolläser) (som om alla ord liksom sitter ihop och det är inget mellanrum eller punkt alls. forserat liksom) (men det var det inte vill jag bara tillägga)

jag är förkyld så ingen crosstrainer eller pw idag. lite vanlig hederlig srtyrketräning i form av ett benpass blire idag.

hoppas alla som vill har det lite extra mysigt idag. ensam eller med sällis. vilket som.

puss på dig så länge, du är unik!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0