ekorrar och slirig färd...

godkväll söta!

jag sitter i soffan och gör inte många knop alls. jag har haft en ganska lugn dag. åkte upp till jobbet för mitt första möte kl nio. det var så där bra väglag men jag tog mig upp bra.
väl uppe så fick vi reda på att chefen inte kommer för bromma var tydligen helt oplogad. hörde också att stälje också hade snöröjare som "jobbade hemifrån" idag.

det blev ett telefonmöte istället och kl elva var jag tvungen att åka. jag skulle vara kl halv tolv hos stephanie och äta lunch med henne. jag hann inte dit, så jag köpte med mig en macka och satte mig och jobbade lite medan hon hade sin sista lektion.
höll på att köra åt helsike i hög fart på motorvägen men vi undkom med hög puls och adrenalinkick. läskigt som attan.

väl hemma vid tretiden så jobbade jag lite till. beställde pizza sen la jag mig i soffan och vilade. nu är johan och hämtar emma hos sin kompis, så snart är väl lugnet över här :)

ekorrarna levde rövare på taket i natt. dom har tydligen bestämt sig för att flytta in igen. och det med råge. dom sprang omkring och lät och pep. hela natten! så i morse dunkade jag i taket med ett skaft. ska upp och göra det igen snart, hoppas på att dom tycker att det är obekvämt att bo där så dom söker sig någon annanstans så snart som möjligt.


nä nu ska jag rycka upp mig lite. strax göra en kopp kaffe till "på spåret", följt av ett glas vin till "skavlan". skön fredagkväll med andra ord.

ha re så bra du söta och hoppas du får en lugn skön kväll!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0