fågen, fisk eller mittemellan

godkväll fina du!

hur har du det egentligen? livet lever snällt med dig hoppas jag.

jag hade lite ansträngd röst på jobbet idag. jag har bälgat grönt thé med honung i hela dagen. resultatet av det var ett par toabesök i timman :)
annars har jag avhandlat en massa vilktiga braiga grejjer idag. känns bra. fått iväg lite faktureringsunderlag och allt. vi har skitmycket att göra eftersom dom håller på att bygga om överallt på alla fabriker och beställningarna rullar in och alla är det naturligtvis prio på.
skönt att ha något att göra.

åkte hem och hämtade donnan (emma), sen hem. påbörjade middagen ganska omgående. korvstroganoff med ris. cornstroganoff till stephanie.

jag är pisstrött och likaså är johan. vi går säkert i mål samtidigt som emma ikväll. men det gör inget. ibland får man vara orkeslös.
imorgon ska jag äta lunch med en vän. det ska bli så roligt att träffas. och som så många gånger förr så säger jag det igen, det är alldeles för sällan. sushi står på menyn iaf, minako ska få äran att att servera oss. det blir nog en riktig lång glidarlunch och vet du vad.... DET ÄR JAG VÄRD!!!!!!!!!! ha ha ha, lite reklamskadad efter alla bilresor till jobbet.

nu ska jag snart skicka hem lilla alfred som är här och leker "fågel, fisk eller mittemellan" med emma. sen ska jag nog plocka lite och slappa för resten av slanten.

ha en skön kväll söta!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0