hej hopp på en vanlig söndag!

god eftermiddag i stugan,

mamma, hasse och emmie har varit här och fikat. emmie fick tallrikar, assietter och frukostskålar samt bestik av oss här. det var hon så nöjd med så!

men dagen började tidigare än så. vi sov hela natten (eller det gör jag aldrig någongång men vi blev inte väckta av emma inatt), vaknade av att emma kom in och frågade när vi skulle gå upp, då var kl halv nio. när hon gick ut ur sovrummet var min ambition att gå upp. vaknade en timma senare. gick upp och satte igång kaffemaskinen och då ringde telefon. emmas kompis emma ville att våran emma skulle komma. jaha, snabbt i med frukost och på med kläder och iväg. när jag åkte därifrån så svängde jag förbi café prinsen för att köpa en tårta. diverse ungdomar och äldre patetiska personer med en personlighetskris, satt där inne och åt bakisfrulle och jämförde erövringar. eller om sanningen ska fram så var det några yngre där som inte gjorde något väsen av sig men bakom mig var en äldre kille (alltså äldre än ungdomarna), kanske i 35 årsåldern som var så bakis att man antagligen inte ens kunde tända en tändsticka i närheten av honom. sjukt behov av bekräftelse och sjukt jävla dryg. en sån människa som inte förstår andra människors "zon" du vet. en sån som står ett par centimeter för nära och pratar med mig som han inte känner. pratar med alla för den delen. men som inte förstår sitt eget bästa. håll dig på avstånd och öppna inte munnen i närheten av en annans ansikte när man är bakis och skakis och inte ens hunnit borsta tänderna innan man måste ut och babbla med andra. cool kille som fan alltså!

mamma och dom var här och fikade och tog soffan härifrån, emma blev hemskjutsad och vi drog till Tuna Park och handlade kattsand bland annat.

nu är johan och tvättar våran suuuuper smutsiga bil, sen ska jag göra tacos till middag. jag drar kanske på mig kläder och ger mig ut och går, eller så hälsar jag på i gymet en sväng. hör att stephanie är där nu. det liksom dunkar i golvet.

ha en skön fortsättning på din söndag och du... glöm inte solsidan kl 20.00 :) ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0