hittills

god lördag på dig!

har du det härligt i solen? jag har det underbart!
dagen började med att johan drog iväg till sthlm för en heldag på någon mässa på grand hotell. jag åkte ner med emma till hennes dans. jag snörade på mig mina nya reebok och promenerade medan hon dansade. undertiden fick jag hemmet städat av mina två stora. vi kom hem och åt lunch, sen var det dags för stallet. stephanie följde med denna gång och passade på att mysa lite med hästarna. nu ska emma äta lite bara, sen ska vi promenera ner på stan och köpa godis. senare i kväll ska jag styla stephanie innan hon ska ut på partay på UnderBara.

härlig lördag so far!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0