int ä ja dä int...

nä, int ä ja sjuk int. å int ä ja frisk hällä.

jag hatar mellanläget jag är i nu. det ilar i kroppen och tänderna, ögonen känns tunga och halsen är tjock och lite öm. men jag är inte sjuk. alltså inte sjuk sjuk om du förstår vad jag menar.

jag har lite administration i form av förberedelse av mötet jag har i morgonbitti, så jag drar hem. och dricker te och förbereder. ska förbi Bernhardssons och titta på tempursäng först, sen ska jag hem och jobba. och kurera mig.

fick en del gjort med skolarbetet igår kväll och det känns skönt. jag ska skicka in mer idag faktiskt. jag har ju gjort en del förra gången så jag skickar in det jag har så jobbar jag vidare på det som inte är gjort. hoppas att jag kan avsluta denna kurs lite snabbt och smidigt så jag får avsluta skolan med gott samvete. jag kommer nog inte att plugga mer nu på ett tag. jag hinner inte och det blir bara prestationsångest av det hela. inte min kopp te just nu.

nu tror jag min limoservice kommit så jag ska ut, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0